Brev:
Spise lidt selv
18. februar 2008
Alder:
6 mdr.
Spise lidt selv
Hej Helen
Et lille hurtigt; Andreas er nu knap 6 mdr. og spiser ca 3 måltider grød om dagen. Når vi spiser sidder han hos os eller kort tid i høj stol (med puder om sig), og i den forbindelse kunne jeg godt tænke mig, at han kunne sidde med noget spiseligt... han er rigtig interesseret i, at vi spiser.
Jeg har forgæves ledt efter franske bagateller, er der endet han må få?
Mange hilsner fra
Mie og Andreas